Często zadawane pytania
Czy towar jest dostępny?
Przy każdym produkcie podajemy aktualne stany magazynowe. Stany aktualizują się co 24 godziny.
Dostępność
- 120 na stanie – posiadamy w magazynie deklarowaną ilość towaru. Liczba odpowiada jednostce, która jest przypisana do danego produktu. Szybka dostawa w 2-3 dni.
- Towar dostępny na zamówienie 7-21 dni – nie posiadamy w magazynie towaru, musimy sprowadzić go specjalnie dla Państwa od Producenta, po złożeniu zamówienia podajemy orientacyjny czas dostawy towaru.
- Brak w magazynie – nie posiadamy w danej chwili towaru i nie znamy daty jego dostawy.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy zależy głównie od dostępności towaru.
W przypadku, kiedy produkt znajduje się w magazynie, czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.
W przypadku wybrania płatności PayU pieniądze są u nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.
W sytuacji, gdy ilość zamówionego towaru przewyższa stan magazynowy, towar musimy sprowadzić od producenta. Czas realizacji takiego zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych.
Cena za płytki różni się od tej, która jest podana w koszyku.
Cena produktów podawana jest w zależności od jednostki miary. Ceny na stronie produktu przy płytkach podawane są za metr kwadratowy produktu, sztukę lub komplet.
Płytki z jednostką miary m2 oraz szt. sprzedajemy na pełne opakowania.
Cena w koszyku internetowym to cena za całe opakowanie, a w opakowaniu może być więcej lub mniej niż jednostka miary metr kwadratowy.
System przelicza potrzebną powierzchnię płytek na pełne opakowania.
Czy są możliwe zwroty?
Prosimy tylko o przemyślane zakupy. Zwroty w tej branży są bardzo kosztowne, wszystko musi być transportowane tylko i wyłącznie na paletach, a koszt takiej wysyłki to nawet 300 zł.
Są to towary bardzo narażone na uszkodzenia mechaniczne i jeżeli dostarczony do nas towar będzie uszkodzony, nie przyjmiemy takiej przesyłki. Za odesłaną przesyłkę nie ponosimy odpowiedzialności.
Możliwy jest zwrot tylko całego zamówienia, koszty z tym związane leżą po stronie kupującego.
Dokonanie odstąpienia od umowy ma swoją odrębną procedurę, która jest opisana w regulaminie sklepu.
Czy można złożyć zamówienie przez telefon?
Złożenie zamówienia odbywa się tylko za pośrednictwem strony internetowej e-kafelek.pl, poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy w tym pomóc, wypełniając dla Klienta koszyk i wysyłając go na jego e-mail do akceptacji.
Jakie są formy płatności?
- PayU – pieniądze trafiają do nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.
- Przelew bankowy – w potwierdzeniu zamówienia podajemy dane konta do przelewu
Czy można zamówić towar wcześniej, a odebrać w późniejszym terminie?
Tak, bierzemy pod uwagę taką sytuację, ale wcześniej trzeba się z nami skontaktować, najlepiej wysłać zapytanie poprzez e-maila info@e-kafelek.pl lub poprzez formularz kontaktowy https://e-kafelek.pl/kontakt/ i wtedy się z Państwem skontaktujemy.
Czy towar może pojechać pod inny adres niż adres osoby zamawiającej?
Tak, w koszyku jest taka opcja, trzeba wybrać pole –„Wysłać na inny adres?”.
Czy jest możliwe wysłanie próbek płytek?
Płytki wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach, nie ma możliwości wysłania ich pojedynczo.
Płytki można obejrzeć w siedzibie firmy, zlokalizowanej pod adresem Chemików 2, 62-030 Luboń.
Czy robicie wyceny inwestycyjne?
Tak, mamy specjalistów od takiego rodzaju usługi. Prosimy zapytania przesyłać na e-maila info@e-kafelek.pl lub poprzez formularz kontaktowy https://e-kafelek.pl/kontakt/.