FAQs

Często zadawane pytania


Przy każdym produkcie podajemy aktualne stany magazynowe. Stany aktualizują się co 24 godziny.

Dostępność

120 na stanie – posiadamy w magazynie deklarowaną ilość towaru. Liczba odpowiada jednostce, która jest przypisana do danego produktu. Szybka dostawa w 2-3 dni.

Towar dostępny na zamówienie 7-21 dni – nie posiadamy w magazynie towaru, musimy sprowadzić go specjalnie dla Państwa od Producenta, po złożeniu zamówienia podajemy orientacyjny czas dostawy towaru.

Brak w magazynie – nie posiadamy w danej chwili towaru i nie znamy daty jego dostawy.

Czas dostawy zależy głównie od dostępności towaru.

W przypadku, kiedy produkt znajduje się w magazynie, czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 3 dni roboczych, od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie.

W przypadku wybrania płatności PayU pieniądze są u nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.

W sytuacji, gdy ilość zamówionego towaru przewyższa stan magazynowy, towar musimy sprowadzić od producenta. Czas realizacji takiego zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych.

Cena produktów podawana jest w zależności od jednostki miary. Ceny na stronie produktu przy płytkach podawane są za metr kwadratowy produktu, sztukę lub komplet.

Płytki z jednostką miary m2 oraz szt. sprzedajemy na pełne opakowania.

Cena w koszyku internetowym to cena za całe opakowanie, a w opakowaniu może być więcej lub mniej niż jednostka miary metr kwadratowy.

System przelicza potrzebną powierzchnię płytek na pełne opakowania.

Prosimy tylko o przemyślane zakupy. Zwroty  w tej branży są bardzo kosztowne, wszystko musi być transportowane tylko i wyłącznie na paletach, a koszt takiej wysyłki to nawet 300 zł. 

Są to towary bardzo narażone na uszkodzenia mechaniczne i jeżeli dostarczony do nas towar będzie uszkodzony, nie przyjmiemy takiej przesyłki. Za odesłaną przesyłkę nie ponosimy odpowiedzialności.

Możliwy jest zwrot tylko całego zamówienia, koszty z tym związane leżą po stronie kupującego.

Dokonanie odstąpienia od umowy ma swoją odrębną procedurę, która jest opisana w regulaminie sklepu.

Złożenie zamówienia odbywa się tylko za pośrednictwem strony internetowej e-kafelek.pl, poprzez dodanie produktów do koszyka. Możemy w tym pomóc, wypełniając dla Klienta koszyk i wysyłając go na jego e-mail do akceptacji.

  • PayU – pieniądze trafiają do nas natychmiast i wówczas od razu zlecamy wysyłkę.
  • Przelew bankowy  – w potwierdzeniu zamówienia podajemy dane konta do przelewu

Tak, bierzemy pod uwagę taką sytuację, ale wcześniej trzeba się z nami skontaktować, najlepiej wysłać zapytanie poprzez e-maila info@e-kafelek.pl lub poprzez formularz kontaktowy https://e-kafelek.pl/kontakt/ i wtedy się z Państwem skontaktujemy.

Tak, w koszyku jest taka opcja, trzeba wybrać pole –„Wysłać na inny adres?”.

Płytki wysyłane są tylko i wyłącznie na paletach, nie ma możliwości wysłania ich pojedynczo.

Płytki można obejrzeć w siedzibie firmy, zlokalizowanej pod adresem Chemików 2, 62-030 Luboń.

Tak, mamy specjalistów od takiego rodzaju usługi. Prosimy zapytania przesyłać na e-maila info@e-kafelek.pl lub poprzez formularz kontaktowy https://e-kafelek.pl/kontakt/.