Rodzaje i koszty dostawy
Koszt dostawy zamówienia poznasz po wybraniu produktów do koszyka. Jest on automatycznie przeliczany w zależności od rodzaju zamówionych towarów. Zastrzegamy sobie prawo do korekty kosztów transportu w sytuacji, gdy zamówienie trzeba wysłać na większej ilości palet. Ze względu na ograniczony udźwig palet może wystąpić konieczność spakowania przesyłki na więcej niż jedną paletę. Klient zawsze będzie poinformowany o konieczności wysyłki towaru na kilku paletach przed rozpoczęciem realizacji zamówienia.
W przypadku zamówień płytek o dużych formatach (260x120cm) prosimy o kontakt w celu wyliczenia indywidualnych kosztów dostawy. W przypadku zamówień o dużej wartości koszty dostawy mogą być rozpatrywane indywidualnie.
Płytki ceramiczne ze względu na ryzyko uszkodzenia produktów wysyłamy wyłącznie jako przesyłki paletowe.
Dajemy możliwość ustalenia dogodnego terminu dostawy płytek ceramicznych.
W celu umówienia terminu dostawy prosimy o wiadomość na adres e-mail: info@e-kafelek.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem – 507 929 807.
W zależności od rodzaju zamawianych produktów przy składaniu zamówienia pojawi się jedna z poniższych form transportu:
Przesyłka kurierska na palecie standardowej – 330 zł za przesyłkę o maksymalnej wadze do 1000 kg.
(Czas dostawy 24-48h od momentu wydania kurierowi)
Przesyłka kurierska na palecie 120×120 – 690 zł za przesyłkę o maksymalnej wadze do 1100 kg.
(Czas dostawy 24-48h od momentu wydania kurierowi)
Przesyłka kurierska paczką – 25 zł
(Czas dostawy 24-48h od momentu wydania kurierowi)
PRZESYŁKI KURIERSKIE PALETOWE SĄ REALIZOWANE PRZEZ FIRMĘ JAS-FBG.
Przesyłki kurierskie są ubezpieczone i monitorowane – otrzymujesz link do śledzenia przesyłki.
Koszt dostawy obejmuje dostarczenie przesyłki pod wskazany w zamówieniu adres na terenie Polski, nie obejmuje natomiast wniesienia towaru do domu czy biura.
W przypadku pytań dotyczących dostawy prosimy o kontakt z obsługą sklepu
na adres e-mail: info@e-kafelek.pl lub na numer telefonu 507 929 807.
WARUNKI REALIZACJI DOSTAWY
Klient ma obowiązek odebrania zamówionego towaru po jego wysłaniu. Nawet jeżeli w trakcie realizacji dostawy podejmie decyzję o odstąpieniu od umowy to jest zobowiązany do odbioru zamówionego towaru, a następnie odesłaniu go we własnym zakresie na adres: Hermann Spółka Jawna ul. Chemików 2, 62-030 Luboń.
Przesyłki dostarczane są w dniach roboczych. Realizacja dostaw odbywa się w godzinach od 8 do 16. Zachęcamy Państwa do bieżącego śledzenia losów przesyłki. W przypadku, gdy przesyłka znajdzie się na etapie dostarczenia jej do odbiorcy, pokaże się numer telefonu do kuriera doręczającego przesyłkę, u którego można uzyskać informację dotyczące szacowanego czasu dostawy.
W przypadku towarów dostarczonych na paletach należy obejrzeć je z zewnątrz, czy paleta nie posiada zewnętrznych uszkodzeń. Jeżeli Klient stwierdza, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym wpisuje: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia”. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń prosimy o sporządzenie protokołu szkody i poczynienie adnotacji na liście przewozowym zaznaczając opcje „zewnętrzne uszkodzenie palety”. Protokół uszkodzeń wraz z dokumentacją zdjęciową prosimy przesłać na adres e-mail info@e-kafelek.pl nie później niż w ciągu 24h od momentu odbioru dostawy.
Klient jest zobowiązany do obejrzenia produktu przed jego zamontowaniem, nie później niż w czasie 7 dni od daty jego odbioru. Nie zastosowanie się do tego postanowienia powoduje utratę przez klienta wszelkich roszczeń reklamacyjnych. Czas pozwalający na reklamację bezpośrednio u spedytora wynosi 7 dni.
Protokół uszkodzenia przesyłki opatrzony podpisem kuriera jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy wybrakowania przesyłki.